به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

چرا بدن انسان اینقدر پیچیده است که به راحتی نمی توان مرضها را درمان نمود؟

+6 رای

سلام این همه دکترو متخصص در علوم بدن انسان نمیتوانند به راحتی درمان حتی یک بیماری ساده را به راحتی انجام دهند چرا بدن انسان به سادگی یک اتومبیل یا ساده تر نیست اگر برای عبادت آفریده شده آیا این همه پیچیدگی لازم بود؟

پرسیده شد 21 Dec 2013 در کالبد شناسی توسط ناشناس
ویرایش شده 21 Dec 2013 توسط سعید

2 پاسخ

+3 رای

همونطور که دوستمون گفتن پیچیدگی های بدن دلیل این امره , و این پیچیدگی ها به خاطر نیازهای ماست و خوب چیزی به اسم تکامل که هممون میشناسیم بدن مارو پیچیده کرده, تکامل میخواد ما در هر شرایطی بهترین حالت زندگی و بقاء رو داشته باشیم و طبق شرایط محیطی بدن ما موجودات زنده رو تغییر میده که خودش زمان بره, مثلا دلیل اینکه سرطان زیاد شده به خاطر اینه که بدن ما هنوز نتونسته خودشو با شرایط جدید که ما انسانها برای خودمون به وجود آوردیم وفق بده , و مسلما اگه شرایط برای مدت طولانی همین طور بمونه بدن به یه سری تکامل ها خواهد رسید و سرطانها هم کمتر خواهند شد , پیچیدگی بدن ما به خاطر زندگی پیچیده ماست و اگه بدنمون بتونه سریعتر به این پیچیدگی های جدید عادت کنه بیماریها هم کمتر خواهند شد, غیر از تلاش دانشمندان در علم پزشکی باید عکس العمل بدنمون رو هم ببنیم که چقدر طول میکشه کنار بیاد. ولی باید به این قدرت تکامل که در وجود تک تک ما موجودات زنده هست ایمان داشته باشیم چیزی که جز خدا نمیتونسته درون ما قرار بده.

پاسخ داده شد 19 Jan 2014 توسط zinter (8,600 امتیاز)
+1 رای

برای حل کردن مسئله ای نیاز به دانستن دلایل به وجود آمدن ان است. نبود درمان برای برخی از بیماری ها به دلیل نبود اگاهی از علت به وجود آمدن ان بیماری یا به دلیل عدم توانایی و دانش موجود برای برطرف کردن آن است.
پیچیدگی انسان به خاطر نیاز های گوناگون مورد نیاز برای زندگی انسان است. هر چه این نیاز ها بیشتر باشد برای برطرف کردن آنها لوازم بیشتری نیاز است و این به معنی پیچیدگی بیشتر می باشد.

پاسخ داده شد 15 Jan 2014 توسط مهندس پورنگ (26,950 امتیاز)

پرسشهای مرتبط

+6 رای
1 پاسخ 664 بازدید
0 رای
2 پاسخ 603 بازدید
...