به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

وبلاگ چیست و چه کارهایی را با آن میتوان انجام داد؟

+7 رای
پرسیده شد 17 Jul 2013 در اینترنت توسط الی (140 امتیاز)
ویرایش شده 17 Jul 2013 توسط سعید

3 پاسخ

0 رای
 
بهترین پاسخ

به مکانی که یک فرد یا افرادی نوشته هایشان را در آن بنویسند و منتشر کنند وبلاگ می گویند. در اکثر وبلاگ ها معمولا مطالب جدیدتر در بالای صفحه قرار می گیرند. موضوعات وبلاگ ها هم می تواند دغدغه های شخصی افزاد یا زندگی روزمره و حتی نوشته های تخصصی باشد که وبلاگ نویسان در وبلاگشان می نویسند.

با وبلاگ کارهای متفاوتی می توان انجام داد یکی از مهمترین آنها به اشتراک گذاشتن دانش وبلاگ نویس با خوانندگان وبلاگ هست. حتی اگر شما بتوانید مطالب تخصصی در هر موردی که در آن تخصص دارید را بنویسد می توانید با دریافت هزینه مطالب را به بازدید کنندگان نشان دهید و از این راه کسب درآمد کنید. کارهایی که با یک وبلاگ می توان انجام داد متفاوت است و بسنگی به تخصص و علاقه شما دارد.

پاسخ داده شد 17 Jul 2013 توسط سعید (32,140 امتیاز)
انتخاب شده 26 Jul 2013 توسط سعید
+3 رای

هروقت احساس کردی مطالبی داری که خیلی مفیده میتونی وبلاگ بسازی واون مطالب رو تو وبت بذاری تا بقیه استفاده کنن میتونی با عنوان وبلاگت با سایت های پر بازدید تبادل لینک کنی تا آمار بازدید وبلاگ شما هم افزایش پیداکنه:)
به من یه سری بزن تا بهتر متوجه بشی
ghermezete8040.blogfa.com
یابه این وبلاگم:
asal-codes.blogfa.com
یا به این سایت که خیلی باحاله:
آکا ایران

پاسخ داده شد 27 Sep 2013 توسط عسل666 (610 امتیاز)
0 رای

فقط کافیه بری بلاگفا بعدش آموزش وبلاگ نویسی

پاسخ داده شد 7 Feb 2014 توسط سیدحسین (1,450 امتیاز)

پرسشهای مرتبط

0 رای
2 پاسخ 603 بازدید
...