به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

چرا باید پاسخ من که هیچ توهینی به هیچ عقیده ای نکردم از روی لینک پاسخ ها حذف بشود؟

+4 رای

من در مورد موضوعی نظر خودم را دادم و متاسفانه نظرم حذف شد. سوال من این است که اصلا برای چه هدفی این سایت راه اندازی شده است؟ اگر برای رسیدن به اهداف شخصیتان است که حرفی ندارم و خواهشمندم من را حذف کنید ولی اگر هدف برای رسیدن به حقیقت است پس خواهشمندم تا زمانی که به کسی توهین نشده پاسخ ها را قرار دهید تا همه با هم به نتیجه برسیم. با تشکر

پرسیده شد 9 Jan 2015 در سایت دنوج توسط محمد حسین محسنی (1,230 امتیاز)

1 پاسخ

+2 رای

دوست عزیز سلام, ابتدا خدمت شما عرض کنم که هیچ نظری اگر مخالف با قوانین سایت نباشد حذف نمی شود. اگر منظور شما پاسخی هست که در جواب به سوال : آیا واقعا همجنسگرایی در بین حیوانات و جانوران دیگر هم وجود دارد؟ داده اید می باشد, این پاسخ حذف نشده و شما می توانید اون را مشاهده کنید ولی اگر مورد دیگه ای هست بفرمایید تا بررسی کنیم.

و اما هدف من از راه اندازی دنوج اصلا منافع شخصی نبوده و نیست. من خودم مدتی هست که به دلایلی خیلی کم در سایت فعال هستم در عوض دوستان عزیزی در سایت فعالیت می کنند که سطح علمی بسیار بالاتری نسبت به من حقیر دارند. امیدوارم همه کاربران عزیز دنوج بتونند از این فضا برای ارتقای سطح علمی خودشون استفاده کنند.
موفق باشید

پاسخ داده شد 9 Jan 2015 توسط سعید (32,140 امتیاز)
...