به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

چه طوری میشه از شر این ایمیل های گروه های اینترنتی خلاص شد؟؟؟!!!!!!

+2 رای

سلام من توی یه گروه اینترنتی ثبت نام کردم .ولی حالا پشیمون شدم .میشه کاری کرد که از شر این ایمیل ها خلاص شد . لطفاً سریع جواب بدید

پرسیده شد 28 Jul 2013 در اینترنت توسط alinikan2020 (950 امتیاز)

1 پاسخ

+3 رای

سلام
آره میشه ولی اگه اسم اون گروپ رو بدونم راحت تر میتونم کمکت کنم آخه روش خارج شدنشون باهم متفاوته

پاسخ داده شد 28 Jul 2013 توسط آریامهر (400 امتیاز)

سلام اسم نهسش (ایران ویج) هست

پایین این صفحه ایران ویچ گزینه ای به نام vizit group داری؟

بله گزینه ای هست به شکل Visit Your Group ولی لینک نیست که روش کلیک کنی به صفحه ی دیگه ای هدایت بشی

سلام من مجبور شدم یه متن کپی شده رو واست بفرستم چون نتونستم فایل تصویری خودم رو واست آپلود کنم. به هرحال اگه بازم به مشکل خوردید در خدمتم.
برای خارج شدن از یک گروه روی لینک زیر کلیک کن

http://groups.yahoo.com

سپس از صفحه باز شده از گوشه بالا سمت راست روی sign in کلیک کن و با آی دی و پسوردت وارد شو! لیستی از تمام گروه هایی که در آن عضو هستی سمت چپ ظاهر می شود. باید نام گروه مزاحم را از ایمیل دربیاری و اینجا پیداش کنی، پیداش که کردی روش کلیک کن از صفحه باز شده continue را کلیک کن از صفحه بعد هم continue را کلیک کن.

حالا بالای صفحه زیر آگهی بالای عنوان گروه روی edit membership کلیک کن
از پایین صفحه باز شده روی leave group کلیک کن مجددا از صفحه بعدی هم روی leave group کلیک کن اگر این پیغام ظاهر شد You have left the group پس از گروه با موفقیت خارج شده ای!
اگر دلت می خواد از بقیه گروه ها هم خارج شی مراحل بالا رو برای بقیه هم تکرار کن.


یه راه دیگه هم هست اونم اینکه از ایمیلت یه ایمیل خالی به این آدرس بفرستی :
[email protected]
که البته اون قسمت groupname رو باید حذف کنی و به جاش اسم اون گروهی رو که آزارت میده بذاری (این اسمو از آدرس ایمیل هایی که گروه برات می فرسته می تونی پیدا کنی قبل از علامت @ )البته بعدش یه ایمیل برات میاد که ازت تایید می خواد و می گه که اگه می خوای از گروه خارج بشی باید این ایمیل رو reply کنی که شما باید فقط اون ایمیل رو reply و send کنید.


یا اینکه ایمیل رو به عنوان spam معرفی کنی .یعنی ایمیل رو انتخاب و روی spam کلیک کنی.
حالا اگه دلت می خواد که دیگه اصلا هیچ گروهی تو رو اضافه نکنه و برات پیغام نفرسته و خلاصه ایمیلت برای همیشه از وجود تبلیغاتی که از گروه ها فرستاده میشه خلاص شه روی لینک زیر کلیک کن :

My Email Preferences

یا روی این یکی کلیک کن

http://groups.yahoo.com/myprefs

در صفحه ای که باز می شود باید آی دی و پسوردت را وارد کنی و sign in شوی بعد صفحه ای می آید که در آن ایمیل شما درج شده در انتهای همان خط روی edit کلیک کن از صفحه ای که باز می شود تیک گزینه های زیر را بردار

Allow group moderators to directly add me to their groups.
Allow group moderators to invite me to their groups.

و دکمه ی آبی save changes را فشار بده اگر باز هم همین صفحه آمد و گزینه های بالا تیک داشتند مجددا تیک آنها را با یک بار کلیک بردار و save را بزن . تو برای همیشه از شر گروه ها خلاص شدی !!!

پرسشهای مرتبط

...