به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

چگونه ميشود مطالب سايت ياهو را ترجمه کرد؟

+5 رای

سايت ياهو لحظه به لحظه خبرهاي علمي فرهنگي و هنري را در صفحه اول سايت خود ميگذارد که بسيار به روز و جديد است. آيا ميتوان به محتواي ترجمه شده گوگل دسترسي داشت؟

پرسیده شد 22 Aug 2013 در موارد دیگر توسط ااميري (70 امتیاز)

1 پاسخ

–1 رای

اگر بخواهید که خبر ها را به صورت کامل بفهمید و درک کنید حتما باید خودتون انگلیسی بلد باشید. اما می توان از مترجم گوگل کمک گرفت تا یک ترجمه دست و پا شکسته در اختیار شما بگذارد و شما کمی با تعمل در ترجمه مفهوم متن را بفهمید. مثلا این یک ترجمه از مطالب یاهو هست.

پاسخ داده شد 22 Aug 2013 توسط سعید (32,140 امتیاز)
بازنگری شد 22 Aug 2013 توسط سعید

با تشکر از پاسخ شما لطفا لينک ترجمه سايت را بگذاريد تا بتوانم آدرس ها را بگذارم تا ترجمه کند. ممنون

کافیه شما وارد آدرس روبرو بشید translate.google.com بعد در جایی که متن را می خواهید وارد کنید آدرس صفحه مورد نظرتون در سایت یاهو را قرار بدید و روی دکمه ترجمه کلیک کنید. اینجوری تمام صفحه ( بجز تصاویر ) به زبان فارسی یا هر زبان دیگه ای که بخواهید ترجمه می شود.

...