به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

مسابقه ی oceچیست؟

+7 رای

دختر نعیمه اشراقی توی مسابقه ی oce نفر اول شد .میخواستم بدونم مربوط به چه رشته ای میشه . و اصلا یعنی چه ؟ تو اینترنت سرچ کنید میبینید.

پرسیده شد 6 Sep 2013 در موارد دیگر توسط فاطیما (600 امتیاز)
ویرایش شده 7 Sep 2013 توسط سعید

2 پاسخ

+2 رای
 
بهترین پاسخ

به نقل از پارسینه:
> "جایزه‌ای که تیم شامل دختر نعیمه اشراقی برده مربوط به یک مسابقه فیلم دانشجویی آنهم فقط در منطقه اونتاریو است! این مسابقه فیلم دانشجوئی هرسال در حاشیه یک کنفرانس برگزارمیشود و در آن از دانشجویان منطقه اونتاریو خواسته میشود که یک فیلم ویدوئی "سه دقیقه ای" درباره ابداعاتی که به ذهنشان میرسد، بسازند. سپس از بین تیمهای که فیلمهایشان را به این مسابقه دانشجوئی فرستاده اند، سه تیم اول انتخاب میشوند. اعضای تیم اول امسال افراد زیر هستد علی صادقی، مسعود شادنام، نعیما طاهری (دختر نعیمه اشراقی)، محمد فرجی، فانسو جیسیمی.
تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه چیزی در حدود ۱۰۰ نفر باید باشد که در قالب تیم‌های چند نفره از دانشگاههای مختلف با هم رقابت میکنند. در ضمن تم کلی این گردهمایی هم مباحث مربوط به کارآفرینی و رابطه صنعت و دانشگاه هست و این مسابقه ویدئویی هم یکی از بخش‌های جانبی این گردهمایی هست.

آدرس سایت مسابقه : www.ocediscovery.com

پاسخ داده شد 7 Sep 2013 توسط سعید (32,140 امتیاز)
انتخاب شده 7 Oct 2013 توسط سعید
0 رای

مطمئنی اسم مسابقه oce هستش؟!!!

پاسخ داده شد 6 Sep 2013 توسط Lovesick (980 امتیاز)

پرسشهای مرتبط

0 رای
0 پاسخ 238 بازدید
پرسیده شد 29 Jul 2017 در موارد دیگر توسط zakiehmalakooti (1,870 امتیاز)
0 رای
1 پاسخ 155 بازدید
+6 رای
1 پاسخ 447 بازدید
پرسیده شد 13 Apr 2014 در موارد دیگر توسط آرا6 (1,530 امتیاز)
...