به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

چرا وقتي به اينترنت متصل ميشم سرعت كامپيوترم كم ميشه؟ (به قولي عملكرد سيستمم ضعيف ميشه؟)

+5 رای

وقتي به اينترنت متصل ميشم سرعت و عملكرد كامپيوترم كند ميشه
مدل كامپيوترم
CPU: 2.80
RAM: 512
VGA: 128
درسته كه سيستمم قديميه (البته خيلي هم قديمي نه ها) ولي سرعت و عملكردش در حد متوسطه
و خيلي هم ازش راضي ام
خيلي از برنامه گرافيكي رو البته تا ورژن 2010 رو خيلي راحت اجرا ميكنه
اما وقتي به اينترنت متصل ميشم سرعتش خيلي كند ميشه
آپديت اتومات ويندوز رو غير فعال كردم ، فايلهاي اضافي رو حذف كردم و ...
اما درست نشد
اينترنمم ADSL مخابرات هستش.
لطفا راهنماييم كنين بدجور اعصابم رو داغون كرده
خيلي ممنون

پرسیده شد 6 Sep 2013 در اینترنت توسط vahidn (300 امتیاز)

2 پاسخ

+2 رای

خب دوست عزیز !

اگه رم و گرافیکت بالاتر باشه بهتره ! من خودم به یه لپ تاپ کار میکنم که قدیمیه ! یعنی سی پی یو کل توانشو میزاره تا یه برنامه ای رو اجرا کنه ! واقعا هم اعصابم خورد میشه ! ولی یه سیستم دیگه هم دارم که core i7 و رمش 8 حال میکنی باهاش تو اینترنت میری ! پس ببین چقدر فرق داره !

اگه میتونی قطعات سیستمتو ارتقا بده !
اینترنتت سرعتش چنده؟!(128, 256, 512, 1 و....)
یه کار دیگه هم انچام بده شاید کارت راه افتاد، سیستم های الکی رو برو غیر فعال کن ! (از کنترل پنل قسمت administrative tools و بعدش قسمت Services البته اگه آشنایی داری برو از این قسمت چیزایی که لازم نداری رو غیر فعال کن)

موفق باشی

پاسخ داده شد 6 Sep 2013 توسط Lovesick (980 امتیاز)
0 رای

دوست عزیز سیستم شما خیلی قدیمی هست (از لحاظ سخت افزار). در حال حاظر اکثر تلفن های هوشمند سیستمی قویتر از سیستم شما را در خودشون جای دادند (مثلا اکثر گوشی ها دارای رم 1 به بالا هستند).
برای حل موقتی این مشکل من می تونم یک روش را به شما پیشنهاد بدم ولی شما سعی کنید سیستمتون را ارتقا بدید تا سرعتش به صورت پایدار بالا بره.


با استفاده از دکمه های ctrl+alt+delete بخش task manager ویندوز را باز کنید بعد برید بخش نمودار ها (جایی که میزان مصرف ویندوز و برنامه های دیگر از منابع سیستم را نشون میده) ببینید cpu فضای کمتری برای اجرای برنامه داره یا ram.
بعد با استفاده از بخش دیگری از task manager که میزان مصرف هر برنامه از cpu و ram را نشان می دهد ببینید که کدوم برنامه منابع بیشتری مصرف می کند بعد بین اون برنامه ها, برنامه هایی که غیر ضروری هستند را ببندید تا منابع بیشتری برای گشت و گزار در وب در اختیار مرورگر قرار گیرد.

پاسخ داده شد 7 Sep 2013 توسط سعید (32,140 امتیاز)
...