به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

چرا ما هر سوالی طرح می کنیم فقط شما جواب می دید ؟

+6 رای

چرا ما هر سوالی طرح می کنیم یا سعید جواب می دهد یا آریا مهر ؟

پرسیده شد 10 Sep 2013 در سایت دنوج توسط alinikan2020 (950 امتیاز)
ویرایش شده 10 Sep 2013 توسط سعید

میخواد امتیاز بگیره

1 پاسخ

+1 رای

دوست عزیز سلام
سوال شما ویرایش شد. چرا انقدر علامت سوال بعد از عنوان سوالتون گذاشته بودید؟


دلیل اینکه اکثر سوالات را من جواب می دهم این هست که من این سامانه را راه اندازی کردم و دوست ندارم که کاربرانی که با هزار امید و آرزو برای دریافت جواب سوالات خود به این سامانه روی می آورند را دلسرد کنم.
به همین خاطر هم من خودم را موظف می دونم تا به اکثر سوالات تا جایی که اطلاعات صحیحی در مورد آن موضوعات دارم پاسخ دهم و به دوستان کمک کنم تا به جواب سوالاتشان برسند.
دوستان دیگری مانند جناب آریامهر , Lovesick , سارای و کاربران دیگری که اسمشان از قلم افتاده و به سوالات جواب می دهند نیز می خواهند تا در اشاعه علم در بین فارسی زبانان قدمی هر چند کوچک را بردارند.
من از تمام کاربرانی که با تمام وجود وقت می گذارند و سوالات خود را مطرح می کنند و به سوالات دیگر کاربران پاسخ می دهند کمال تشکر را دارم و امیدوارم بتوانیم با همکاری با هم جوی دوستانه و علمی در دنوج ایجاد کنیم و مرجعی برای جواب به سوالات علمی فارسی زبانان جهان ایجاد کنیم.

پاسخ داده شد 10 Sep 2013 توسط سعید (32,140 امتیاز)

من با آقای شعبانی موافقت کامل دارم؛ چون من چند سوال مطرح کردم و هیچ کس نیست که به آن ها پاسخ دهد!! برای همین کسی نیست که دست مرا در مرداب جهالت بگیرد!!!!
اما با سوال آقای alinikan2020 هم موافق هستم!

بنظر من کمی سایت از نظر تبلیغات و جذب کاربران جدید غریب مانده است توصیه من اینست که با تبلیغات دنوجی در سایتهای پرسشی دیگر - توسط مدیر سایت یا عوامل وابسته- بتوان این سایت پر محتوا را به بازدید کنندگان سایت های دیگر معرفی کرد و تعداد کاربران دنوجی را افزایش داد!!!
همانطور که میدانید وقتی پای پرسش و پاسخ به میان می آید ارتباط در سایت جمعی می شود و هر چه این جمع بزرگتر باشد روحیه کاربران در سایت بالاتر می رود
مثال :
یک خانواده زودتر از هم متلاشی می شوند یا یک جمع دوستانه؟
لذا ما دنوج را بعنوان یک خوانواده که همه ی اعضای آن باهم همکاری می کنند میشناسیم پس میبایست در جهت پیشرفت این سایت گام برداشته شود این تحقق نمیابد جز با همت مسءولین!!!

پرسشهای مرتبط

+8 رای
5 پاسخ 3,891 بازدید
–1 رای
1 پاسخ 889 بازدید
+5 رای
2 پاسخ 1,034 بازدید
+2 رای
2 پاسخ 451 بازدید
...