به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

برای طراحی سازه های پلاستیکی یا پلیمری به چه کسی باید مراجعه کرد؟

0 رای

من می خواهم سازه ی پلاستیکی که طرحشو ریختم اجرا کنم.

پرسیده شد 20 Sep 2016 در تکنولوژی توسط ابوالفضل ایزانلو (20 امتیاز)

2 پاسخ

0 رای

اگه قرار است یک وسیله رو بسازید که جنس اون از پلاستیک یا پلیمر است ، برای جواب به این سوال توضیح بیشتری نیازه مثلا وسیله به چه شکلی است .یک تراشکار می تونه با مواد پلاستیکی مثل تفلون برخی وسایل و قطعات رو بسازه غیر از اون وسایل پلاستیکی نیاز به ساخت قالب مطابق قطعه مورد نظر دارد که کار ریخته گر هاست و نیاز به متخصص ساخت قالب ریخته گری دارد. بعد از سخت قالب ، ماده پلاستیکی به صورت مذاب درون قالب می ریزند و به شکل قالب که در واقع قطعه یا وسیله مورد نظر است در می اید.

پاسخ داده شد 22 Sep 2016 توسط مهندس پورنگ (26,950 امتیاز)

اقای مهندس پورنگ به نظر من برای طرح دادن روی پلاستیک استفاده از برش لیزر خیلی بهتره.هم دقت داره هم هزینه خیلی گزافی نداره.

بله درست میگید این هم روش خوبیه.

0 رای

سلام

اگه شما طرح سه بعدی سازه خودتون رو در نرم افزار های سه بعدی طراحی کرده باشید براحتی با پرینتر سه بعدی میتونید اون رو چاپ کنید.
ولی حتما قبل از چاپ برآورد هزینه کنید و با روش لیزر مقایسه کنید.

البته اگه طرح شما پیچیدگی داشته باشه بهترین گزینه چاپ سه بعدی هستش.

پاسخ داده شد 16 May 2017 توسط منفرد (40 امتیاز)

پرسشهای مرتبط

+2 رای
1 پاسخ 471 بازدید
+4 رای
1 پاسخ 21,132 بازدید
...