به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

چه انتظاری از سایت علمی دنوج دارید؟

+6 رای

درود بر شما

بیش از چهار سال از زمان راه اندازی دنوج می گذرد، در این چند سال ما در دنوج پذیرای علم دوستانی بودیم که به دنوج اعتماد کردند و آن را به عنوان ابزاری برای ترویج علم انتخاب نمودند.

در این مدت تقریبا تغییر خاصی در امکانات و روند کاری دنوج ایجاد نشد و با یک روال ثابت کار سایت پیش گرفته شد، گه گاهی هم در جهت رفع ایرادات و بهبود سیستم تغییرات کوچکی در سیستم ایجاد می شد که آنقدر محسوس نبودند. اما وقت آن رسیده که دنوج تغییر کند.

برنامه کلی ما در این مسیر تجمیع بخش پرسش پاسخ و مطالب علمی دنوج در یک مکان واحد می باشد. اما در جزئیات هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. حال ما از شما می خواهیم تا انتظاراتی که از دنوج به عنوان یک سایت علمی دارید را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم از آنها در این مسیر استفاده نماییم.

پرسیده شد 9 Apr 2017 در سایت دنوج توسط سعید (32,140 امتیاز)

4 پاسخ

+1 رای

بازدیدش کمه.کم سوال میپرسن.کم جواب میدن.بیشتر جوابا اشتباس اما به عنوان بهترین پاسخ انتخاب شده.مشکل که زیاد داره.مدیر هم که اصلا نمیاد...چی بگیم دیگه؟

پاسخ داده شد 17 Apr 2017 توسط badboy (10,410 امتیاز)
0 رای

خوبه فقط خیلی دیر به دیر پاسخ میدن.نمیشه چند تا آدم تحصیل کرده رو جمع کنن به تمام سوالات بیپاسخ جواب بدن.من یکی رو میشناسم.آقای جلد کار دبیر زیست دبیرستان نمونه دولتی ابو علی سینا.phd زیست شناسی داره.خیلی دانشمنده

پاسخ داده شد 19 Aug 2017 توسط زیست شناس (1,620 امتیاز)
0 رای

بابا این دسته بندی های سوالات رو بردارید بعضی سوالات برای هیچ کدام نیستند.

پاسخ داده شد 21 Aug 2017 توسط زیست شناس (1,620 امتیاز)
0 رای

ممنون از زحمات شما. به عنوان یک کار شخصی کار خوبی است. قطعا اگر به صورت حرفه‌ای تر به این کار نگاه کنید آینده خوبی خواهد داشت

پاسخ داده شد 6 Sep 2017 توسط hadi332 (40 امتیاز)

پرسشهای مرتبط

+4 رای
5 پاسخ 552 بازدید
–1 رای
1 پاسخ 888 بازدید
+2 رای
2 پاسخ 451 بازدید
+6 رای
1 پاسخ 332 بازدید
...