به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

آیا سشوار ضرر دارد

0 رای

آیا سشوار یرای مو ها ضرر دارد و آیا ریشه مو را می سوزاند

پرسیده شد 4 Sep 2017 در تکنولوژی توسط غلامعلی نجیب پور

1 پاسخ

0 رای

مطالعات نشان می دهد در حالیکه گرمای مو خشک کن میتواند اسیب بیشتر در حالی که از ان استغفاده نشود ایجاد کند، به کار گیری مو خشک کن در فاصله و گرمای درست می تواند منجر به اسیب رسیدن کمتر به مو شود. دلیل آن این است که وقتی مو در تماس با اب قرار می گیرد، باد می کند. هر چقدر باد شدن مو ادامه پیدا کند، فشار بیشتری بر روی پروتئین های حساس و نازک باید صرف کند تا مو دست نخورده در این حالت باقی بماند و این می تواند منجر به صدمه بیشتر شود.
سالم ترین روش خشک کردن مو بدینسان است که در ابتدا اجازه بدیدبه میزان 70 یا 80 درصد مو به طور طبیعی خشک شود سپس به وسیله مو خشک کن در حالت خنک، مو را خشک کنید. مو خشک کن باید در فاصله 15 سانتیمتر مو قرار بگیرد و به طوری پیوسته به سرتاسر مو حرکت داده شود.

https://www.prevention.com/beauty/hair/healthiest-way-dry-your-hair

پاسخ داده شد 6 Sep 2017 توسط مهندس پورنگ (26,950 امتیاز)
...