به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

به نظر شما RNA برای اولین بار در اقیانوسها کاملا تصادفی به وجود آمده؟

+7 رای

طبق نظریه تکامل که بیشتر از نظرات دیگر مورد قبول دانشمندان است, حیات برای اولین بار از اقیانوس ها و با به وجود آمدن موجودات میکروسکپی شروع شد، که منشع همه زندگی های امروز روی زمین میباشد. آیا همین موجودات کوچک که احتمالا دارای اولین RNA بوده اند، تصادفی به وجود آمده اند؟

پرسیده شد 16 Dec 2013 در نظریه تکامل(تکامل زیستی) توسط zinter (8,600 امتیاز)

شاید این سوالم هم از سوالاتی باشه که نمیشه با قطعیت پاسخ داد، اما نظر که میشه داد

1 پاسخ

+3 رای
 
بهترین پاسخ

به نظر من جواب سوال شما برمیگرده به آفرینش در کره زمین که اولین موجودات تک سلولی در اقیانوس ها چه جوری به وجود اومدن فکر نکنم بشه تصادفی اونا به وجود بیان هر چند ساختار ساده ای دارن و از چند مولکول تشکیل شدن که آدم میگه خوب همین چند تا مولکول توی کف اقیانوس میتونستن با برخورد های زیاد به هم تشکیل بشن اما شما تصور کنید از اونجا به کجا رسیده که الان ما انسانها از همون موجودات ساده به وجود اومدیم.
همون تک سلولی خیلی خیلی ساده با هدف تکامل به وجود اومده و این قابلیت درون اون قرار گرفته تا به اینجا رسیده غیر از هدف قبلی چنین نظمی غیر ممکنه و میشه قدرت خدا را در همه جای جهان حس کرد.

پاسخ داده شد 2 Jan 2014 توسط mehdi (1,150 امتیاز)
انتخاب شده 3 Jan 2014 توسط zinter

پرسشهای مرتبط

...