به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

با هوش ترین مرد جهان کیست ؟

+5 رای
پرسیده شد 4 Dec 2012 در دانشمند توسط سینا (670 امتیاز)

ورود شما را به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج تبریک می گویم

کلی جواب های مختلف است

3 پاسخ

–3 رای
 
بهترین پاسخ

به احتمال زیاد لئوناردو داوینچی با ضریب هوشی[ آی کیو ] 220 با هوشترین مرد جهان است.

پاسخ داده شد 5 Dec 2012 توسط سعید (32,140 امتیاز)
انتخاب شده 8 Sep 2013 توسط سعید
0 رای

باهوش ترین فرد شناخته شده در طول تاریخ، از همه نوابغی که می شناسیم، ضریب هوشی بالاتری داشته اما ناشناخته مانده است. ویلیام جیمز سایدس در یک سالگی قادر بود بنویسد و در 5 سالگی به 5 زبان صحبت می کرد.

نابغه

از آنجا که ضریب هوشی انسان های معمولی بین 85 تا 115 است، فردی که ضریب هوشی 250 داشته باشد، قطعا نابغه محسوب می شود.

ویلیام جیم سایدیس، باهوش ترین فرد تاریخ بود که توانست در یک سالگی بنویسد، در 5 سالگی به 5 زبان رایج دنیا صحبت کند و در 11 سالگی استاد دانشگاه هاروارد شد. سایدیس در سال 1898 در آمریکا به دنیا آمد و در سن 46 سالگی نیز از دنیا رفت.

او توانایی خارق العاده ای در یادگیری ریاضیات و زبان داشت. اولین بار به خاطر رشد مغزی زود هنگام نامش بر سر زبان ها افتاد و بعدها به خاطر تمرکز بر روی ذهنش به شهرت رسید اما در نهایت خود را از انظار عمومی دور کرد و از ریاضیات هم دلزده شد ریاضیات نیز عقب کشید و با چندین نام مستعار مطلب می نوشت.

از دیگر ویژگی ها او این است که می توانست در 18 ماهگی نیویورک تایمز بخواند و در 8 سالگی به 8 زبان صحبت کند. جالب اینکه بعدها خودش زبان دیگری را به وجود آورد که نامش را VENDERGOOD گذاشت.

ناگفته نماند، ضریب هوشی انسان های نابغه بین ۱۵۵ تا ۲۰۰ است ولی سایدس در این زمینه رکورد باهوش ترین های دنیا را شکسته است. برای نمونه بد نیست بدانید که ضریب هوشی گالیله را ۱۸۰ تخمین می زنند

پاسخ داده شد 26 Dec 2013 توسط arian (6,720 امتیاز)
0 رای

کیم اونگ یونگ (متولد۸ مارس ۱۹۶۲)یک نابغه‌ی کره‌ای است.نام او در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان باهوش ترین فرد دنیا با ضریب هوشی ۲۱۰ شناخته شده است.مدت کوتاهی بعد از تولد کیم شروع به نشان دادن توانایی فوق العاده‌ی فکری خود کرد.او در ۴ ماهگی شروع به صحبت کردن کرد و در 2 سالگی می توانست زبان‌‌های کره‌ای، ژاپنی، آلمانی و انگلیسی را بخواند.او در ۵ سالگی قادر بود مسائل پیچیده دیفرانسیل و انتگرال را حل کند.همچنین نقاش و شاعر شگفت انگیزی بود.کیم از ۳ تا ۶ سالگی دانشجوی افتخاری دانشگاه هانگ یانگ در رشته فیزیک بود و در ۷ سالگی به ناسا دعوت شد و در 14 سالگی همزمان با کار در ناسا دکترای خود را در رشته فیزیک هسته ای از دانشگاه کلرادو گرفت.مدتی بعد دکترای خود در رشته مهندسی عمران را نیز دریافت کرد.

پاسخ داده شد 26 Dec 2013 توسط arian (6,720 امتیاز)
بازنگری شد 26 Dec 2013 توسط arian

پرسشهای مرتبط

+8 رای
2 پاسخ 940 بازدید
+3 رای
2 پاسخ 1,307 بازدید
+4 رای
2 پاسخ 2,217 بازدید
+8 رای
3 پاسخ 7,709 بازدید
...