به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

آیا راهی برای از بین بردن جاذبه وجود دارد؟

+5 رای

آیا راهی برای از بین بردن جاذبه وجود دارد؟

پرسیده شد 8 Feb 2014 در اینترنت توسط ناشناس

بله با استفاده از خازن نا متقارن ولتاژ بالا ؛ میتونید در مورد خازن نامتقارن تحقیق کنید

2 پاسخ

+1 رای

من مطمینم که منظور شما از بین بردن جاذبه زمینه نه خنثی کردن اون این دو باهم فرق دارن ما تونستیم جاذبه رو خنثی کنیم و این کار رو با یه هلی کپتر یا هواپیما میشه انجام داد و اصل برنولی نام داره اما از بین بردن جاذبه بحث دیگه ایه اولا باید ببینیم عامل جاذبه چیه بعد میتونیم با از بین بردن عامل واسطه جاذبه رو از بین ببریم البته چیزایی که من میگم در حد توان بشر برای عملی شدن نیست میدونیم که عامل جاذبه انحنای فضا زمان توسط جرمه خوب ما اگه این انحنا رو نزدیک یک جسم از بین ببریم واون رو به اصطلاح مسطح کنیم جاذبه از بین میره یک روش عملی برای این کار استفاده از جرم در مقابل انحنا هستش به طوری که انحنای جسم اول رو خنثی بکنه به زبان ساده نیرویی مخالف جسم اول یا زمین ایجاد کنه این روش زیاد جالب نیست به عبارتی خیلی ساده و آشنا هستش پدیده جزر و مد ناشی از همینه ولی اگه بشر روزی بتونه انحنای ناشی از جرم یک جسم را بدون استفاده از جرم دیگر ی از بین ببره بسیار جالب توجه خواهد بود.

پاسخ داده شد 17 Feb 2014 توسط آرش محمدی بلبان آباد (14,950 امتیاز)
0 رای

سلام
خیر . در سرتاسر کره زمین نیروی جاذبه وجود دارد.

پاسخ داده شد 10 Feb 2014 توسط مهندس پورنگ (26,950 امتیاز)

سلام
من با نظرمهندس پورنگ مخالفم درسته که در سرتاسر کره زمین جاذبه وجودداره و کسی هم منکر این نیست اما خب راهکارهایی برای از بین بردن ویا خنثی کردنش وجود داره.

جالب است. امکان دارد که راهکار هایش را به طور مختصر توضیح دهید. برای دانستن آن ها مشتاق هستم.

پرسشهای مرتبط

+6 رای
1 پاسخ 398 بازدید
+8 رای
1 پاسخ 444 بازدید
...