به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

چطور یک فایل رو برا دانلود در وبلاگ قرار دهیم؟

+5 رای

لطفا برای وبلاگ بلاگفا

پرسیده شد 13 Apr 2014 در اینترنت توسط نادان (1,190 امتیاز)

5 پاسخ

+1 رای

اول باید به سایت های آپلود فایل بری مثلا سایت uplodkon.ir یا uplod.ir تو این سایت ها باید روی گزینه brouse یا "آپلود فایل" کلیک کنی بعد فیلتو انتخاب میکنی بعد باید یکم صبر کنی تا فایل آپلود بشه بعد از اینکه آپلود شد یه آدرسی میده که آدرس اون فایله
آدرس رو کپی میکنی بعد میای تو وبلاگت توی قسمت ارسال مطلب جدید و یک کلمه مینویسی مثلا "دانلود فایل" بعد این کلمه رو های لایت میکنی(یعنی با موس روش بکش تا آبی بشه) بعد از توی قسمت ابزارهایی که بالا هست برای نوشتن اون شکل که توی بلاگفا این شکلیه enter image description here باید روش کلیک کنی و آدرس فایلت رو پیست کنی بهد هم okay و لینک دانلود آماده میشه.

پاسخ داده شد 14 Apr 2014 توسط آرا6 (1,530 امتیاز)

mamnoon

0 رای

می تونی اول تو سرویس های آپلود فایل بری بعد اونجا آپلود کنی بعد لینکشو کپی کنی بذاری تو وبلاگت

پاسخ داده شد 8 Dec 2016 توسط علی () (7,130 امتیاز)
–1 رای

اول اون فایلو توی یه فضای هاست یا همون ذخیره در سایت های آپلود ، آپلود میکنی بعد آدرسی رو که بهت میده رو به صورت لینک بزار تو مطلبت تو وبلاگ تا با زدن روی اون دانلود شروع شه ..... پیکو فایل خوبه ولی فرایند ثبت نامش یهکم طولانیه .

پاسخ داده شد 7 Dec 2016 توسط mobin79 (10,310 امتیاز)
–1 رای

اول آپلودش میکینی بعد آدرسشو برای دانلود توی مطلب وبلاگت قرار میدی .

پاسخ داده شد 7 Dec 2016 توسط mobin79 (10,310 امتیاز)
–1 رای

اول اون فایلو آپلودش میکینی توی یکی از این سایت های آپلود و بعدش آدرسشو قرار میدی تو مطلب وبلاگت تا روش بزنن و دانلود شروع شه .

پاسخ داده شد 7 Dec 2016 توسط mobin79 (10,310 امتیاز)

پرسشهای مرتبط

0 رای
2 پاسخ 306 بازدید
...