به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

چطور میتوان یک تصویر با کیفیت بالا را به سایز و حجم دلخواه رساند بدون افت کیفیت؟

+7 رای

چطور میتوان یک تصویر با کیقیت بالا را به سایز و حجم دلخواه رساند بدون افت کیفیت؟

پرسیده شد 20 Jul 2013 در آزاد و متفرقه توسط پاسارگاد تاباک (900 امتیاز)
نمایش دوباره 20 Jul 2013 توسط سعید

1 پاسخ

0 رای

برای تغییر ساز که می توانید از نرم افزار های ویرایش تصویر مانند فتوشاپ استفاده کنید که در اغلب موارد اگر شما بخواهید اندازه تصویر بزرگی را کم کنید هیچ افت کیفیتی نخواهید دید اما اگر بخواهید یک تصویر کوچک (حتی اگر کیفیت زیادی هم داشته باشد ) را چندین برابر بزرگتر کنید از کیفیت آن کاسته می شود.
برای کاهش حجم هم باز می توانید از نرم افزار های ویرایش عس استفاده کنید که در آن ها با تغیر کیفیت و پسوند فایل خروجی می توانید از حجم تصاوی کم کنید. اما ابزار های انلاینی هم برای کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت وجود دارد که چند نمونه را به شما معرفی می کنم.

برای فرمت png : یک , دو
برای فرمت jpeg : یک , دو , سه

پاسخ داده شد 20 Jul 2013 توسط سعید (32,140 امتیاز)

پرسشهای مرتبط

...