به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

آنهایی که دستگاه پخش خانگی VCD آشنایی دارند - بهتر می توانند پرسشم را پاسخ دهند

+4 رای

سلام دوستان - خسته نباشید
همانطور که خیلی هایتان می دانید - برای رایت یک فیلم بر روی CD و پخش آن روی دستگاه های خانگیه VCD - باید با نرم افزاری مثل Nero فیلم را به روش Vcd روی CD رایت کرد . یعنی با انتخاب گزینه ی Create a video CD سیدی مان را به VCD تبدیل کنیم . حالا پرسشی که برای من به وجود آمده این است : اگر ما با یک نرم افزار کانورتر - فیلممان را به فرمت VCD تبدیل کنیم و بعد آن را با یک نرم افزار رایت ساده - روی CD رایت کنیم - آیا اگر آن CD را در دستگاه VCD بگذاریم - آن دستگاه قابلیت پخش فیلم را دارد یا خیر؟
توجه داشته باشید که ما CD فیلممان را با نرم افزار Nero یا امثال آن به vcd player تبدیل نکردیم - و فقط فیلم را فرمتش را Vcd کردیم و بعد با یک نرم افزار رایت ساده او را روی CD رایت کردیم
و باز توجه داشته باشید که منظورم از دستگاه های پخش خانگی - دستگاه های VCD قدیمی ها (قبل از دستگاه DVD ها ) منظورم هست
امیدوارم کلا منظور پرسشم را فهمیده باشید - با درود بر همه شما

پرسیده شد 29 Dec 2014 در موارد دیگر توسط احمد (1,160 امتیاز)

1 پاسخ

+1 رای
 
بهترین پاسخ

به نظر من ما چرا لقمه رو دور سرمون بچرخونیم بعد بخوریم
بهتر نیست وقتی نرم افزار به این خوبی برای تغییر فرمت وجود داره چرا دنبال ابداء راهی به این مشکلی هستیم
مثال:
ما یک بزراگراه داریم که برای رسیدن به مقصد میتونیم از اون استفاده کنیم حالا بجایی که از بزرگراه استفاده کنیم می خواهیم با ماشین از توی شانه خاکی برسیم به مقصد.
بنظره شما این منطقی است!!!

پاسخ داده شد 4 Jan 2015 توسط مسعود غفوریان (3,520 امتیاز)
انتخاب شده 5 Jan 2015 توسط احمد

والا به خدا ... حالا چه کاریه بخوایم نیشکونک بزنیم به خودمون - یه دفعه هم از جاده خاکی سقوط میکنیم تو چاله چوله ای - دست اندازی - هم خسارت به ماشین بیمه نکردمون میزنیم هم به خود بیمه شدمون - ولی من می خواستم بدونم این راه شدنی هست یا نه واسه اینکه اگر شدنی باشه - 2 تا حسن داره - یکی می تونی کیفیت vcd رو بسته به میل خودت ویرایش کنی و رایت کنی - دوم: می تونی فایل های غیر تصویری رو هم همراه آن vcd در سی دی ضمیمه کنی ... به هر حال پرسیدن بهتر از ندونستنه - خیلی خیلی خیلی لطف کردی از اینکه جوابم رو دادی - ممنونم داداش :)

پرسشهای مرتبط

+2 رای
0 پاسخ 234 بازدید
...