به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

بخاری برقی یا بخاری گاز سوز؟

+1 رای

همانطور که میدانید در فصل زمستان میبایست از وسایل گرمایشی استفاده کنیم تا گرم شویم لذا اگر مبحث هزینه و میزان قدرت را کنار بگذاریم گرمایی که بخاطر برقی ایجاد میکند برای بدن انسان مفید تراست یا گرمای بخاری گاز سوز؟یا هیچ تفاوتی ندارد؟
لطفا در صورت امکان دلیل هم بیاورید

پرسیده شد 6 Mar 2015 در اینترنت توسط مسعود غفوریان (3,520 امتیاز)

1 پاسخ

+3 رای
 
بهترین پاسخ

طبیعتا بخاری برقی. بخاری از یک المنت یه ک مقاومت مفتولی که به دور سرامیک یا آجر نسوز پیچیده شده است و چون جریان برق از آن بگذرد، حرارت تولید می‌کند. در صورتی بخاری گازی توسط گاز گرما رسانی می کند. میزان الاینده موجود در گاز و خطرات ناشی از خاموش شدن بخاری گازی باعث میشه که استفاده از بخاری برقی برای سلامتی انسان مفید تر باشد.
enter image description here

پاسخ داده شد 14 Mar 2015 توسط مهندس پورنگ (26,950 امتیاز)
انتخاب شده 14 Mar 2015 توسط مسعود غفوریان

پرسشهای مرتبط

+7 رای
1 پاسخ 11,847 بازدید
0 رای
1 پاسخ 2,602 بازدید
0 رای
1 پاسخ 2,270 بازدید
...