به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

ماچگونه درخواست خودراازمغزميخواهيم؟

+1 رای

خيلي هاميگويند دستورازطريق روح صادرميشود.من فكرميكنم بايددليل علمي داشته باشد.

پرسیده شد 10 Dec 2015 در کالبد شناسی توسط ناشناس

1 پاسخ

+1 رای

ساختار بدن به این شکل است که پیامها با توجه به اتفاقات گوناگون پیرامون بدن به مغز منتقل شده و مغز پس از پردازش انها دستورات مطابق شرایط رو صادر می کنه. به عنوان مثال زمانی انرژی بدن کم می شود و یا به اصطلاح گرسنه می شویم .عصب های مرتبط با شکم این پیامها را به مغز ارسال می کنند و مغز نیز پس از پردازش به این نتیجه می رسد که درخواست غذا خوردن دهد. یا زمانی شیئی به چشم نزدیک می شود چشم به طور ناخود اگاه بسته میشود. ساختار چشم با توجه به نوری که از شئیی در حال نزدیک شدن به چشم به ان میرسد، که اگر از حدی بیشتر باشد این حالت رخ میدهد، پیام مربوطه رو به مغز می رساند و مغز با تجزیه و تحلیل ان به این نتیجه میرسد که در خواست بسته شدن چشم را صادر کند به خاطر همین دلیل است که در تاریکی اگر ان شیئی به چشم شما نزدیک شود محال است چشم بسته شود. پس موضوع روح ارتباطی به این ساختار مغز و بدن ندارد.

پاسخ داده شد 12 Dec 2015 توسط مهندس پورنگ (26,950 امتیاز)

هیچ پرسش مرتبطی وجود ندارد

...