به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

عملکرد سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج تا کنون چگونه بوده است؟ [بسته شد]

+4 رای

دوستان سلام
لطفا در این نظر سنجی شرکت کنید و نظرات خودتون در مورد عملکرد سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج تا امروز را با ما در میان بگذارید. و اگر پیشنهاد , انتقاد یا موضوعی مدنظرتان هست که می تواند باعث بهبود این سامانه شود آن را نیز در همینجا با ما در میان بگذارید.

این سوال به دلیل مقابل بسته شد: پایان زمان سوال
پرسیده شد 23 Aug 2013 در سایت دنوج توسط سعید (32,140 امتیاز)
بسته شد 3 Feb 2014 توسط سعید

5 پاسخ

+2 رای

سلام

خب سایت دنوچ تازه کاره و باید بیشتر برای جمع کردن اعضا تلاش کرد تا هم سایت پیشرفت کنه و هم اطلاعات و دانش بقیه

پاسخ داده شد 26 Aug 2013 توسط Lovesick (980 امتیاز)
+2 رای

بسیار خوب ، ولی چند پیشنهاد برای شما دارم :

  1. سوال هایی که بسته میشوند (به هر دلیلی) هنوز راه ارتباطی دارند ، یعنی با این که دیگر نمیتوان پاسخی به این سوال داد ولی هنوز میتوان به وسیله نظر با آن شخص ارتباط برقرار کرد. (لطفا تمام اختیارات این گونه سوال ها از جمله نظر را فقط به خود اختصاص دهید ، و یا کلا به هیچ کس)

  2. در هنگام ایجاد برچسب برای سوال خود ، نمیتوانم از کلمات چند بخشی استفاده کنم ، در واقع دلیلش این است که برای جدا کردن کلمات از هم علاوه بر (,) میتوان از فاصله هم استفاده کرد. به نظر من باید فقط از (,) استفاده کنیم ، و برای حل این مشکل میتوانید در این بخش از سوال بنویسید " از , (U+Shift) استفاده شود " . البته در صورتی که در این بخش تغییراتی ایجاد شود تا بتوان از کلمات چند بخشی استفاده کرد.

  3. لطفا اگر میشود بخشی در این سایت یا سایت اصلی دنوج به نام " آیا میدانید " ایجاد کنید که نوع ایجاد مطلب در آن با بقیه فرق کند ، و یا اصلا میتوانید سایت جدیدی وابسته به سایر سایت های دنوج ایجاد کنید. نوع ایجاد مطلب میتواند اینگونه باشد:
    در بالای صفحه کادری باشد که افراد پس از ورود بتوانند آیامیدانید خود را در آن نوشته و پس از آن کادر جدیدی در پایین همان کادر ایجاد شود که از کاربر موضوع مطلبش را بخواهد و پس از تایید و نمایش مطلب در بخش پایین مطلب از کاربر درخواست ایجاد برچسب شود ، در ضمن کاربران میتوانند به آیامیدانید ها رای دهند تا بهترین ها معلوم شوند.

عذر میخواهم که سرتان را درد آوردم و با تشکر که به مطلب من توجه کردید

پاسخ داده شد 9 Sep 2013 توسط سپهر (6,260 امتیاز)
نمایش دوباره 10 Sep 2013 توسط سپهر

1- وقتی پرسشی به هر علتی بسته شود دیگر نمی توان به آن پرسش پاسخ داد اما می توان برای آن پرسش نظر گذاشت. اگر ببینیم این بخش باعث انحراف سایت می شود آن را نیز غیر فعال خواهیم کرد.

2- در بخش ثبت برچسب ها تغییراتی ایجاد کرده ایم. از این به بعد تنها به وسیله علامت کاما ( , ) می توان برچسب ها را از هم جدا کرد. پس دیگر مشکلی در ثبت برچسب های چند قسمتی وجود نخواهد داشت.

3- پیشنهاد خوبی هست. در مورد این بخش هم باید بررسی کنیم ببینم اگر وجود چنین بخشی به اندازه کافی مفید باشد آن را راه اندازی کنیم.


از شما بابت پیشنهاداتتان متشکرم

با سلام

من تا امروز تو اینترنت خیلی گشت و گذار کردم و به طور حتم میتونم بگم این از بهترین سایت هایی که من تا الان دیدم
اول از بابت این سایت از شما تشکر میکنم

به نظر من هم این سایت تازه شروع به کار کرده اگه حدود یک سال دیگه هم بتونه به کار خودش مخصوصا تو عرصه پرسش و پاسخ ادامه بده میتونه جای خودش رو بین سایت های بزرگ ایران باز کنه.

با تشکر فراوان sajjadshn

شما لطف دارید.
انشاءلله با وجود کاربران خوبی مانند شما کم کم این سامانه رونق بیشتری خواهد گرفت. شما هم می توانید با دعوت از دوستان و آشنایانتان جهت پیوستن به جمع ما باعث رونق بیشتر سایت دنوج شوید.

+2 رای

سلام،خسته نباشی.
به نظر من بهتره که کادر رای ها دو بخش جدا از هم باشه(مثبت ها جدا،منفی ها هم جدا) و بهتره که از حالت یکی بودن مثبت ها منفی ها خارج بشه.
موقع ثبت نام هم تعداد بیشتری از اطلاعات مطلوب از کاربر رو(مانند رشته و یا علاقه یا آگاهی بیشتر فرد در زمینه خاص)اجباری کنید.
همچنین محل سکونت رو هم از ملزومات تکمیل ثبت نام قرار بدید.
به نظر من هر چه کاربر ها بیشتر از شرایط هم(تا حدی معین)باخبر باشند برای هم ملموس تر هستند و تعاملات بهتری با هم خواهند داشت.(بهتر است برای یوزر فرندی تر کردن این سایت کمی هم از شبکه های اجتماعی بهره ببرید.)
و اما مهم ترین چیز به نظر من افزایش تعداد کاربران و اعضای سایت دنوج می باشد که تاثیر مستقیم روی بار علمی و تنوع علمی اون داره.
::: به امید سایتی پویا و با سطح علمی بالا :::

پاسخ داده شد 13 Dec 2013 توسط آریان (28,220 امتیاز)
+1 رای

ببخشید من یک سوال درباره سایت دنوج داشتم:
من در خود سایت دنوج مطلبی را به اشتراک گذاشتم ولی هنوز تایید نشده ، لطفا دلیلش را بگویید.
"با تشکر"

پاسخ داده شد 9 Sep 2013 توسط سپهر (6,260 امتیاز)
+1 رای

دوستان ، لطفا به سوالات رای دهید تا بهترین ها انتخاب شوند.

پاسخ داده شد 13 Sep 2013 توسط سپهر (6,260 امتیاز)

پرسشهای مرتبط

+5 رای
1 پاسخ 503 بازدید
+6 رای
4 پاسخ 1,101 بازدید
پرسیده شد 9 Apr 2017 در سایت دنوج توسط سعید (32,140 امتیاز)
+6 رای
1 پاسخ 332 بازدید
+5 رای
2 پاسخ 1,034 بازدید
...