به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

معادله دیفرانسیل حل نشده تو علم فیزیک

+1 رای

سلام,یه معادله دیفرانسیل حل نشده تو علم فیزیک سراغ دارید,,واسه ام بفرستید؟

پرسیده شد 20 May 2016 توسط رهی (100 امتیاز)

میخوای حلش کنی؟
(-:

نه ,,یه معادلات دیفرانسیلی هستند که,,تو تاریخ تو سط دانشمندا یا حل نشده,,,یا اگرهم شده
نیم کاره رها شده واز ادامه جواب اون عاجز موندن!
که تو مسله ای فیزیکی بکار رفته باشه

معادله جاذبه هست.معادله انرژی پنجم هست.
اصلا برو تو سایت سرن اونجا به خیلی چیزا میرسی اما همش در مورد اتمه.یا برو کتابای این دانشمندان قدیمی مثل انشتین و... رو بخون.خیلی کمکت میکنه.
بازم من یه بار فیلم میان ستاره ای رو دیدم که اخرش تونست معادله جاذبه رو حل کنه اما واقعیت اینه که هنوز حل نشده.فکر کم همین معادله رو بتونی استفاده کنی.
(-:

میشه همون معادله ای که میگی جواب نداره,,یا اثبات نشده
اگه مقالس ,,یا چن صفحس که تو مسله ای فیزیکی برام بفرستی,,,خیییلی لازم دارم شدیدا,,,هرجا سر میزنم ناموفقم تو پیدا کردنش...این جمیلمه لطف کن واسه ام بفرست

[email protected]

داش چیشد؟
پیدا نکردی؟
خداییی حیاتی واسه ام:-(

بخشید من چند وقت نت نداشتم.
عزیز من اینا رو که تو اینترنت نمینویسن که علم فیزیک بره زیر سوال.مثلا چند وقت پیش دمای کمتر از 273/15- درجه هم پیدا شد.اما کسی نگفت.اینا یی هک که من گفتم رو از دوستام شنیدم.در ضمن هر معادله ای که منشا اون متغیر ها در معادله مشخص نباشه اون معادله حل نشدهس.عامل جاذبه هم هنوز مشخص نشده پس یه معادله حل نشدهست.اگه مشکلی داشتی بگو.
(-:

پرسشهای مرتبط

...