به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

فرض کنید دمپایی عایق پلاستیکی پوشیدیم که دیگر از زمین عایق بشیم. باز هم فازمتر کار می کند. این مسیر بسته جریان کجا تشکیل شده است؟

+3 رای

پاسخ ایشان من را قانع نکرد. چون اگر کفش پلاستیکی بپوشیم عایق بین زمین می شود. ولی باز هم فازمتر کار می کند. جریان بسته الکتریکی کجا تشکیل می شود؟

پرسش مرتبط با پاسخ: فازمتر چگونه کار می کند؟
پرسیده شد 5 Jun 2016 در تکنولوژی توسط ناشناس

1 پاسخ

0 رای

من هم وقتی بچه بودم این کارو امتحان کردم.شما شاید با زمین که قبلا(زمانی که دمپایی نداشتیم)وصل نباشین اما فراموش نکنین الکتریسیته ای که توی مدار هست خیلی کمه و به راحتی میتونه ازطریق هوا منتقل بشه.مخصوصا هوایی که بخار اب داشته باشه.
حالا شما این امتحان رو انجام بدین.
در حالی که پاتون ایقه دست بزنید به فاز متر.درسته که فاز متر رو شن میشه اما بعش پاتونو بدون عایق بزنید.میبینین که فاز متر روشن تر خواهد بود.البته به مقاومت فاز متر هم بستگی داره.
(-:

پاسخ داده شد 7 Jun 2016 توسط badboy (10,410 امتیاز)

پرسشهای مرتبط

...