به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

چ پیشنهادی برای حفظ لغات انگلیسی دارین؟

–1 رای

چه روشی بنظرتون خوبه که به راحتی یه عالمه لغت انگلیسی حفظ بکنم و فراموش نکنم؟!

پرسیده شد 21 Jul 2016 در موارد دیگر توسط سارا060 (470 امتیاز)

2 پاسخ

0 رای

علوم حفظ باعث ماندگاری نیست چون قوه ی خاطره با یادگیری ثبت میکنه مغز زمانیکه در حال حفظ هستین از دو بخش استفاده میکنه حافظه ی کوتاه مدت و تکرار مکررات و ثبت ان در مغز ولی این کار مانند یادگیری بدون عنوان هست اگر چیزی رو بدون عنوان تو گوشی که پر از برنامس ثبت کنی میتونی ایا پیداش کنی خیر ولی زمانی که در حال درک و یادگیری مطلب هستیم خاطراتی و نشانه های از خاطرات و عنوان ها در مغز ثبت میشه به همین دلیله بزرگ شدی هم میگی فلان روز درس خوندم اینو یادگرفتم این قوه خاطراته در کل زمانیکه حفظ میکنی سعی کن خاطرات بسازی. و اینو بگم که خاطرات کوتاه مدت برای تبدیل شدن به بلند مدت عنوان یا همان پیشه لازم دارد پس در پاسخ شما دوست عزیز حفظ کار مناسبی نیست.

پاسخ داده شد 22 Jul 2016 توسط a.s (200 امتیاز)
0 رای

عزیزم من خودم هم نمیتونستم لغات رو به خوبی حفظ کنم.اما الان از لغات توی جمله استفاده میکنم.
یعنی یه لغت رو میارم توی جمله و معنی جمله رو درک میکنم.بعد به جای یه لغت با یک بار خوندن 4 تا کلمه رو به راحتی حفظ میکنم.فقط بیار توی جمله و امتحان کن.
(-:

پاسخ داده شد 25 Jul 2016 توسط badboy (10,410 امتیاز)

پرسشهای مرتبط

0 رای
0 پاسخ 597 بازدید
0 رای
1 پاسخ 3,183 بازدید
پرسیده شد 31 Oct 2015 در موارد دیگر توسط alibioshocker (140 امتیاز)
+7 رای
1 پاسخ 1,926 بازدید
0 رای
2 پاسخ 5,920 بازدید
پرسیده شد 11 Jul 2017 در موارد دیگر توسط zakiehmalakooti (1,870 امتیاز)
...