به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

شما جهان رو چجوری حس میکنید؟جهان چیزی مادی یا غیر مادی است؟

0 رای

درک این موضوع که جهان وجود دارد یا خیر از عهده ما خارج .به نظر من جهان رو نمیتونیم حس کنیم چون بسیار با عظمت و بزرگ هست .پس فرق دنیا با جهان چیه؟

پرسیده شد 29 Dec 2016 در کیهان شناسی توسط سارا 1414 (50 امتیاز)

کیهان چیزیه که‌ همه چیز توشه، خارج اون همچنین چیزی نیست.
مثل یه توپ. که ما توش توپ هستیم.

البته به نظر من، فقط زمین حقیقت داره و ستارگان و سیارات و کهکشان ها و .. حتی کیهان و ... همه نوعی تلقین و خیال هستن، و فقط در ذهن ما واقعیت یافتن، نوعی ماکت هستن، که‌ برای نمایش و زیبایی گذاشته شده اند.
انگاری تو یه هولوگرام 3D احاطه شدی.
فکر میکنی راسته ولی حقیقی نیست،
همون اکنون بعضی از کشور ها این هولوگرام به اصطلاح 3D رو دارن.

دانشمندان تواسنتند به واسطه قوانین و روش های نظیر قانون اینشتین و کپر جرم ستاگران و سایر اجرام مانند سیارات را محاسبه کنند. پس میتوان تعیین کرد که چنین اجرامی وجود دارند.

1 پاسخ

0 رای

جهان و دنیا یک مفهوم هستند.

پاسخ داده شد 3 Jan 2017 توسط مهندس پورنگ (26,950 امتیاز)

پرسشهای مرتبط

...