به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

در مدل اروبیتالی میگویند ۹۰ درصد احتمال وجود الکترون وجود دارد مقدار باقی مانده برای چیست؟

0 رای

با توجه به اینکه میگویند در مدل اوربیتالی احتمال وجود الکترون در اطراف هسته بیش از ۹۰ درصد است ان مقدار باقی مانده برای چیست؟

پرسیده شد 13 Apr 2017 در شیمی نظری توسط نوبل (20 امتیاز)

1 پاسخ

0 رای

این عدد همانگونه که خودتان ذکر کردی د احتمال است و احتمال در ریاضی و علم به معنای تعداد پیشامد خاص د فضای نمونه سوال شما مانند این است احتمال پیش آمدن عدد یک در تاس 1/6 است 5/6 دیگر کجاست مشخص است در فضای نمونه یا احتمال آمدن شیر در پرتاب یک سکه 1/2 یا 50 درصد است 50 درصد دیگر کجاست جواب: در فضای نمونه و فضای نمونه در مساله شما همان فضای پیرامون هسته اتم است که الکترونها ر آن فضا وجود دارند اما چون در عمل نمیتوانیم دقیقا بگوییم الکترون کجای آن فضا قرار دارد احتمال حضور آنرا بکار میبریم.

پاسخ داده شد 13 Apr 2017 توسط آران (6,020 امتیاز)
...