به سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج خوش آمدید. با ثبت نام در سامانه و طرح پرسش جدید یا پاسخ به سوالات بی پاسخ کار را شروع کنید
سوالات علمی خود را می توانید در نسخه جدید دنوج مطرح نمایید. http://dnoj.ir/questions/
سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج پاسخ پرسش های علمی شما را می داند. شما در این سامانه سوالات علمی خود را در موضوعات مختلف علمی می پرسید, سپس کاربرانی که جواب سوال شما را می دانند در کوتاهترین زمان ممکن به سوال شما جواب می دهند. اینگونه هم شما که سوالی در ذهنتان شکل گرفته است به پاسخ سوال خود می رسید و هم دوستانتان که پاسخ سوالات شما را می دانند دانش خود را محک می زنند و با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند.
سوالات,انتقدات و پیشنهادات خود درباره سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج را در این دسته مطرح کنید.

نظریه زمان چیست؟ماده تاریک در فضا چیست؟مسبب انفجار بیگ بنگ چیست؟به زبان ساده

0 رای

لطفا به زبان ساده و قابل تفهیم توضیح دهید.

پرسیده شد 8 Aug 2017 در کیهان شناسی توسط محمدحسین80 (20 امتیاز)

1 پاسخ

0 رای

1-نظریه زمان در چه مورد؟؟؟ مثلا نظری زمانهای موازی یا نظریه زمان انشتین یا نظری زمان-مکان و ...
2- ماده تاریک ماده‌ای فرضی است که چون از خود نور یا امواج الکترومغناطیسی منتشر یا بازتاب نمی‌کند، نمی‌توان آن را مستقیما” دید، اما از اثرات گرانشی موجود بر روی اجسام مرئی، مثل ستاره‌ها و کهکشان‌ها، می‌توان به وجود آن پی بردبرای همین بهش میگن تاریک.
3-مسبب انفجار بزرگ به فلسفه مربوط میشود زیرا علم تاکنون به جواب قطعی در این مورد پاسخ نداده و جوابهای زیادی برای آن وجود دارد اما بهترین جواب دانشمندان این است با توجه به قانون پایستگی ماده انفجار بزرگ ممکن است بر اثر فروپاشی بزرگ یک ابر سیاهچاله بوجود آمده باشد حالا شما به من جواب بده اگر این فرض درست باشه این ابر سیاه چاله از کجا پیداش شده؟؟؟؟ در نتیجه پاسخ به اینگونه سوالات از حیطه علوم تجربی خارج است.

پاسخ داده شد 9 Aug 2017 توسط آران (6,020 امتیاز)
بازنگری شد 10 Aug 2017 توسط آران

پرسشهای مرتبط

+8 رای
3 پاسخ 5,669 بازدید
پرسیده شد 12 Nov 2012 در کیهان شناسی توسط ناشناس
+10 رای
2 پاسخ 1,576 بازدید
پرسیده شد 30 Oct 2012 در کیهان شناسی توسط ناشناس
...